2018 03 29 Naujos kartos sensorinės įrangos kambario atidarymas  

         Šiaulių „Ringuvos“ specialiosios mokyklos mokiniams – puiki pavasariška naujiena:  mokykloje atidarytas sensorinės įrangos kambarys, kuriame šviesų, garsų, vaizdų gausoje vienu metu vyksta mokymasis, žaidimai ir atsipalaidavimas, reabilitacija.
         Oficialus naujojo sensorinio kambario atidarymas vyko 2018 m. kovo mėn. 28 d. 10 val. Šiaulių „Ringuvos“ specialiojoje mokykloje. Jame dalyvavo Šiaulių miesto meras Artūras Visockas, Švietimo skyriaus, Pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai, Šiaulių universiteto Specialiosios pedagogikos katedros atstovai, Šiaulių vaikų globos namų ,,Šaltinis“ darbuotojos, vaikai, tėvai ir globėjai, sensorinės įrangos specialistai  iš VšĮ „Penki pojūčiai“. Žr.Galerija 

       
„Ringuvos“ specialiosios mokyklos švietimo darbuotojus apmokiusi dirbti su naująja sensorine įranga VšĮ „Penki pojūčiai“ direktorė Gabrielė Tervidytė teigia, kad ši įranga yra didžiulis žingsnis į priekį gerinant vaikų edukacinę aplinką bei jaunos asmenybės socialinių ir emocinių įgūdžių formavimąsi. Pasak jos, sensorinė įranga – tai sėkminga mokslo, technologijų ir žmogaus jutimų sąveika.  „Per jutimus suvokiame mus supantį pasaulį, tad labai svarbu juos gerai pažinti ir tinkamai lavinti. Sensorinė įranga mums leidžia pajusti tai, ką galbūt esame užmiršę ir atrasti save iš naujo. Labai džiaugiamės, kad šia puikia galimybe galės pasinaudoti ir Šiaulių vaikučiai bei jų tėveliai“, –sako Gabrielė Tervidytė.
        VšĮ „Penki pojūčiai“ vienintelė Lietuvoje pristato pasauliniu mastu patentuotą mobiliąją sensorinę įrangą „Sensory Box“. Ši itin lengvai pirštų prisilietimu valdoma sensorinė technologija skirta vaikams ir suaugusiems, darželiams, mokykloms, reabilitacijos centrams, ligoninėms ir namams. Lietuvoje ji jau sėkmingai naudojama keturiuose šalies miestuose skirtingo tipo įstaigose.
        Užsienyje ši įranga jau padeda tūkstančiams vaikų bei suaugusiųjų susikurti sau reikalingą sensorinę aplinką. Universitetiniai tyrimai patvirtina jos kuriamus teigiamus pokyčius vaikų ir jaunimo su įvairiais raidos, elgesio, emocijų sutrikimais.