Eksperimentai, bandymai, patyriminis ugdymas mūsų mokiniams ne tik vienas efektyviausių mokymosi metodų, bet ir nepaprastai įdomus, įtraukiantis, pilnas susiklausymo bei emocijų raiškos.
Gamtos pamokų metu maišėme ir pilstėme įvairias skystas medžiagas, norėdami sužinoti, įsitikinti: kaip ir kodėl jos laikosi viena virš kitos, kodėl vienos sunkesnės už kitas, kodėl vienos susimaišo, kitos ne, kodėl vienos grimzta į indo dugną, kitos būna tik paviršiuje. O kiekvieno naudoto skysčio spalvos užbūrė ir vaikus.
Kitų gamtos pamokų metu auginome druskos ir cukraus kristalus. Ir čia, kaip visada, kilo tūkstantis klausimų: mokytoja, kiek reikės laukti, kodėl taip ilgai, ką sekantį kartą auginsime ir t.t. Ir, pagaliau, po mėnesio laukimo, druskos ir cukraus kristalų auginimo galėjome pasakyti, kad mums pavyko! O pažiūrėjus į druskos ir cukraus kristalus per mikroskopą, reginys buvo nepakartojamas. Informaciją parengė mokytoja Rita Š.