Šiaulių ,,Ringuvos“ mokyklos bendruomenė, siekdama pasidalinti mokinių, turinčių autizmo spektro sutrikimą, ugdymo(si) patirtimis, analizuoti sėkmės atvejus ir socioedukacinėse aplinkose kylančius iššūkius, balandžio 12 dieną organizavo apskritojo stalo diskusiją ,,Autizmas: kasdienybė, iššūkiai ir galimybės“. Įtraukiančioje diskusijoje dalyvavusi Lietuvos autizmo asociacijos ,,Lietaus vaikai“ valdybos pirmininkė Kristina Košel-Patil teigė, kad ,,sėkmingas autistiškų vaikų ugdymas reikalauja specifinių kompetencijų ir glaudaus komandinio darbo. Labai džiugu dalyvauti renginyje, kuriame mokytojai ir švietimo pagalbos specialistai dalinasi savo darbo patirtimi, ir girdėti pozityvias istorijas“. Anot Viktorija Laucytė-Mizgerienė (NP5, UAB Viešųjų projektų vadovės), ,,dalyvaudama apskritojo stalo diskusijoje išgirdau puikiai savo darbą išmanančių specialistų pristatymus, susijusius su autistiškų vaikų inovatyvių lavinimo ir laisvalaikio užimtumo galimybių pritaikymu mokymosi įstaigose. Šis renginys parodė, kad ne popieriaus lape parašytos ugdymo(si) programos gerina autistiškų vaikų elgesį ir ugdymo(si) galimybes, bet sunkus paties pedagogo ,,išrastas” būdas, pritaikytas individualiai kiekvienam vaikui“. FOTO