2021 02 26 Paskaita – diskusija ,,Kaip efektyviai motyvuoti vaiką veiklai“

      Vasario 25 dieną Zoom platformoje vyko paskaita – diskusija ,,Kaip efektyviai motyvuoti vaiką veiklai“. Dalyviai: tėvai (globėjai, rūpintojai) – mokytojai. Nuotolinę paskaitą skaitė vyresnioji specialioji pedagogė Eglė Kančelskienė. Mokytoja akcentavo, kaip svarbu išvengti vaikų motyvacijos stygiaus, aptarė teigiamo elgesio ugdymo metodus, būtinas tam sąlygas, vidinius bei išorinius katalizatorius. Pateikė natūralaus vaikų, paauglių priešiškumo bei netinkamų suaugusiųjų reakcijų pavyzdžių bei metodų, padedančių įveikti priešiškumą. Taip pat analizavo pozityvaus elgesio skatinimą, modeliavimą, palaikymą. Diskusiją organizavo ,,Mokymosi be sienų” darbo grupės nariai, Mokyklos tarybos nariai.Nuoširdžiai dėkojame visiems dalyvavusiems.

2021 02 26 Lietuvių kalbos puoselėjimo diena
      Lietuvių kalbos puoselėjimo dienai paminėti, paskutinę žiemos savaitę, mokykloje vyko lietuvių kalbos viktorina „Draugaukime su lietuvių kalba“ (organizatorė mokytoja Daiva Laurutienė). Joje dalyvavo mūsų mokyklos 5-10 specialiųjų klasių mokiniai. Viktorinos metu buvo pateiktos užduotys iš viso lietuvių kalbos kurso kartojimo. Mokiniai noriai atsakinėjo į pateiktus klausimus, mokėsi dirbti komandoje, išklausyti vienas kitą, gerbti kitokią nuomonę, pasitikrinti savo lietuvių kalbos žinias. FOTO ČIA 
2021 02 26 Projekto ,,Sensomotorinis ugdymas” veiklos
  Įsitraukus į projektą „Sensomotorinis ugdymas“, emocinio intelekto ugdymo pamokose (mokytoja Vaida Linkuvienė) naudojamos JonEly  edukacinės priemonės: „Mano miestas“, „Magnetinis konstruktorius – Traukinys“, kurių dėka veikla tampa pozityvia bei įtraukia. Pamokos metu, skaitant įvairias istorijas, situacijas, prašoma mokinių įvardinti, atpažinti sugrupuoti emocijas, pvz. į pasirinktus traukinio vagonus sudėti emocijų korteles pagal raišką. Vienas traukinio vagonas veža linksmuolius (linksmas, draugiškas ir pan.), kitas – pikčiurnas, niurzgas; trečias – bijančius ir pan. Mokiniai tokia žaidimo/veiklos forma turi galimybę susipažinti su emocijomis, suprasti jas sukėlusias priežastis, dalintis savo patirtimi, išgyvenimais.

 

          Puikus dalyvavimo projekte „Sensomotorinis ugdymas“ (UAB ,,Eventus group“ – Šiaulių ,,Ringuvos“ mokykla) pavyzdys yra gamtos ir geografijos pamokos (mokytoja Rita Šimonėlienė). Jose panaudojome  JonEly edukacines priemones, kurios suteikė naujas galimybes tiek mokiniams, tiek mums, mokytojams. Pamokose naudojome aktyvaus mokymosi ir mokymo metodus, kūrėme simuliacines situacijas. Vyko lyg realaus gyvenimo situacijų pasirinkimas mokymosi aplinkoje. Smėlio ir šviesos staliuko, kinestetinio smėlio, puikaus inovatyvaus burbulo kompleksiškumas leido integruoti kelių dalykų žinias ir gebėjimus. Žinoma, tokiu būdu sėkmingai stiprinama ir mokymosi motyvacija.